Przejdź do głównej zawartości

Olejek arganowy cudotworca dla zniszczonych wlosow!

   Wiele kosmetykow uzywalam na moich wlosach .Wiecznie niezadowolona , wiecznie mialam zniszczone koncowki , wiecznie suche wlosy. Odkad uzywam kropli olejku arganowego po kazdym myciu wlosow moje koncowki odzyly ale nie tylko koncowki cale wlosy ulegly polepszeniu.Staly sie miekksze , gladsze ,nawilzone i odzywione! Ja uzywam olejku arganowego z Bioelixire. Wedlug mnie jest najlepszy.


  • Moj sposob na aplikowanie olejku na wlosy . Krople olejku wylewam na dlonie, lekko pocieram dlon o dlon by olejek sie rozgrzal , nastepie wcieram najwieksza ilosc w koncowki i resztke wcieram  do polowy wlosow! 
  • Polecam uzywac po umyciu wlosow na wilgotne jeszcze wlosy !
  • Idealnie nadaje sie rowniez po wysuszeniu suszarka aby wzmocnic wlosy!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs