Przejdź do głównej zawartości

Test lakieru i pomadki Catrice


W porownaniu z wczorajszym dniem dzisiaj mam ochote spiewac i tanczyc ;D Czasem mam dziwne humory .Chce wam przedstawic test dwoch kosmetykow ktore kupilam w ciemno :)
  Na pierwszy ogien idzie pomadka Ultimate Color nr 140 i lakier do paznokci Crushed Crystals 06 call me princess . Od razu mowie ze jestem bardzo zadowolona z tych dwoch kosmetykow .

 Compared to yesterday today I have a craving to sing and dance: D Sometimes I have a strange mood. Wants to introduce you to two test cosmetics which I bought in the dark :)

   At first the fire goes Ultimate Color Lipstick No. 140 and Nail Crushed Crystals 06 call me princess. Immediately speaking I'm very happy with these two cosmetics.


1.Pomadka swietna jak dla mnie , odrazu czuc nawilzenie  ust , ma cudowny i intensywny kolor i przedewszytkim nie roluje sie na ustach ! Cena jednej pomadki to 4 euro okolo 16 zl 

2. Lakier do paznokci Crushed Crystals 06 call me princess tez bardzo przypadl mi do gustu dobrze naklada sie na paznokcie (nawet takie krociutkie jak moje ;D)  szybko zasycha . Wczoraj po poludniu pomalowalam paznokcie zdarzylam sie umyc , pomyc naczynia porobic porzadki domowe i o dziwo jeszcze sie trzyma ( wiekszosc lakierow ktore mialam szybko sie zdrapywaly pod wplywem wody itd) Pomimo tego ze jeszcze sie nie zdrapal to i tak bede nakladala top coat  na niego .cena 2,50 euro czyli okolo 10 zl

1.Lipstick Great for me, immediately feel hydration lips, has a wonderful and intense color and above all not flake off in August at the mouth! The price of one lipstick is 4 euros
 
  2.    Nail polish Crushed Crystals 06 call me princess too much to my liking well applied to the nails (even very short like mine: D) dries quickly. Yesterday afternoon I painted the nails occurred wash, dish pomyc do some household chores, and surprisingly even in August keeps (most of which I had quickly varnishes August  under the influence of water, etc) Despite this, the August not yet scraped it, and so I will impose a top coat on him. Price 2.50 euros

                                         Single Ladies Remady & Manu My favourite song ;*

Komentarze

thegrisgirl pisze…
NAWILŻA I DO TEGO MA TAKI PIĘKNY KOLOR?? GDZIE KUPIĘ TĄ SZMINKĘ?

~TheGrisGirl~
ilonazakrzewska pisze…
Ines Rdp

Ja kupilam w Müllerze w Niemczech. Sa dostepne napewno w internecie. A w Polsce mozna kupic kosmetyki Catrice z tego co ja wiem w Hebe .
Simples Glamour pisze…
How perfect

xx, Ana Carolina
http://simplesglamour.blogspot.com
Instagram e Twitter: @simplesglamour
Katsuumi pisze…
Kolor ma fenomenalny i głęboki!
Rozalia Fashion pisze…
super kolorek:D
http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/roses-roses.html
Kolor szminki przepiękny !
Agata Tomalla pisze…
zakochałam się w pomadce!
Anonimowy pisze…
lakier piękny, lubię takie kryształki :P
Rasz pisze…
o taki kolorek szminki wlasnie musze sobie sprawic
Unknown pisze…
pomadka ma świetny kolor :)
Unknown pisze…
Sama mam pomadkę z Catrice i jestem nią zachwycona . ! : ))


ruuudda.blogspot.com
Unknown pisze…
Sama mam pomadkę z Catrice i jestem nią zachwycona . ! :))


ruuudda.blogspot.com
Anonimowy pisze…
Witaj Ilono! Postanowiłam, że do Ciebie napiszę, bo już sama nie wiem co mam zrobić. Bardzo chciałabym mieć wszystkie 6 lakierów z kolekcji CRUSHED CRYSTAL firmy CATRICE. Niestety mimo iż mieszkam w Warszawie i faktycznie CATRICE jest w NATURZE i w HEBE, to na zakup w/w lakierów nie mam najmniejszych szans, ponieważ dowiedziałam się, że nie będzie ich w ogóle w Polsce. Jestem zrozpaczona. Dlatego chciałam Cię poprosić o pomoc. Czy mogłabyś kupić dla mnie te lakiery? Jeśli zgodziłabyś się, to proszę podaj konto na które mogę przesłać pieniądze (cena 6 lakierów + koszty przesyłki). Byłabym Ci bardzo wdzięczna, gdybyś się zgodziła. Może w przyszłości mogłabym się jakoś odwdzięczyć. Pisałam już w sprawie tych lakierów do CATRICE, ale nawet nie byli łaskawi mi odpisać. Proszę Cię o odpowiedź. Podaję mojego maila: geoda@wp.pl pozdrawiam serdecznie :)
Anonimowy pisze…
...przepraszam, z wrażenia się nie podpisałam, ....Danka
Kateeland pisze…
Pomadka cudo

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs