Przejdź do głównej zawartości

Czern Koronka z B.young

Witajcie oh znowu jestem w Niemczech ! Wczoraj przyjechalam tutaj mam 10 stopni hehe tyle dobrze ;) Zaraz zabieram sie za pozadki i trzeba by bylo kupic cos do jedzenia ;) Pojade pewnie do Aldi i Edeki bo tam maja dobre miesko ;) Lubie duzo jesc ale trzeba by bylo nieco pocwiczyc by wyrzezbic figure planuje nieco poprawic sylwetke z Ewa Chodakowska ;) Zobaczymy co z tego wyniknie ! Dodaje taka mala stylizacja wlasciwie skupilam sie na tej bluzeczce z koronka ktora kupilam w B.young w Niemczech za 49 euro ale tak mi sie podobala ze musialam ja wziac .Buziaki !!!!!
Hello again, oh I'm in Germany! Yesterday I arrived here I have 10 degrees so well hehe;) I'll get in August for the care of this and you need to could buy something to eat;) I will go to Aldi and probably because there Edeki get good juicy bits;) I like to eat a lot but you need to practice his was a bit to carve figure plans to slightly improve the silhouette of Eve Chodakowska;) We'll see what happens! Adds such a small styling actually focused on the blouse with lace that I bought in B.young in Germany for 49 euros but I liked the August I had to take it. Kisses!!




             Blouse-B.young / Pants-Primark/ Brancelet- Diva /Shoes-Lasocki /Ring-Primark

Komentarze

Agata Tomalla pisze…
Pieknie wyglądasz ;)
Anonimowy pisze…
przepiękna ta bluzeczka,zauroczyłaś mnie nią!A bransoletka jest cuuudna!Chcę taką!
Anonimowy pisze…
Super, bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie
emynia pisze…
świetne zdjęcia ;)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
http://emyniaaa.blogspot.com
Unknown pisze…
Fajna ta bluzeczka, oby Ci posłużyła trochę bo można ją fajnie wykorzystać w wielu stylizacjach ;)
buziaki!
ilonazakrzewska pisze…
dziekuje bardzo wszystkim ;*
Unknown pisze…
Piękna ta bluzeczka! Miłego pobytu :*
Mr K. pisze…
Absolutna rewelacja! Wielkie dzięki za odwiedziny ; )
Unknown pisze…
A mi się podobają spodnie :)
http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk
thegrisgirl pisze…
super blog!!! boska koroneczka, widziałam ją na stylizacjach :) boskoooo!!!!! dzięukuję za obserwację mojego bloga, dodaję Twojego do obserwowanych także, bo warto!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Rozalia Fashion pisze…
świetna bluzka!
http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/flutes-roses.html
vejjs pisze…
Piękna ;))
świetna bluzeczka :) ślicznie wyglądasz
www.kristifashion.com
Unknown pisze…
Thank you for visiting my blog and the comment! I am now following your blog. Follow back on GVC www.loveandmuses.blogspot.com

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs