Przejdź do głównej zawartości

Koktajl bananowy/Smoothies banana

Pyszne owocowe koktajle to super bomby witaminowe  ;) Moj ulubiony koktajl to bananowy z dodatkiem kiwi;)

skladniki dla 4 osob:
pol litra mleka
3 banany
2 kiwi
2 lyzki miodu

Sposob przygotowania :

Banany i kiwi obrac ze skorki pokroic na kawalki wrzucic do miski wlac mleko i dodac 2 lyzki miodu. Wszystkie skladniki zblendowac i gotowe ;)

Ingredients for 4 people:
half-liter of milk

3 bananas

2 kiwi

2 tablespoons honey



The manner of preparation:


Bananas and kiwi peel the rind cut into pieces pour into a bowl pour the milk and add 2 tablespoons of honey. All components of tbs and ready;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs