Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z styczeń, 2014

Dress Flowers New Outfit

Hej wszystkim ;) Nabiegalam sie dzisiaj po Opolu ze ohoho ;D Duzo spraw do zalatwienia mialam . Wszystko uklada sie u mnie bardzo dobrze ,niedlugo zaczyna sie ostre zakuwanie . Dzisiaj to bylo okropnie zimno ale na dole przedstawie wam lekka sukienke na lato ;D Uwielbiam lato tylko czekam kiedy nadejdzie i bedzie mozna pojechac nad morze poopalac sie, popluskac sie w wodzie ;) Zimo odejdz! ;)  Hi everyone ;)I goAugusttoday afterOpolewithohoho: D ManythingsI hadtosettle the.Everythingimpact withmevery well, soonbegins tocrispcrimping. Todayit wasfreezing coldbutat the bottomI present to youa lightdressfor the summer: D I lovesummerjustwaiting forwhen it arrivesand it willgo to the oceancansoak up the sun, splashin the water;) Wintergo away;)






MODNA POLKA DRESS FLOWERS My Fashion Facebook






I loVe RED AND BLUE !

Kochani porobilam pare zdjec ubioru w ktory dzisiaj bylam ubrana ;) Czesto lacze niebieski z czerwonym uwielbiam te kolory sa zywe i jak dla mnie doskonale ;)






Juz w Polsce ;D New outfit

Witajcie kochani juz jestem w Polsce oj dluga mialam podroz ! Jakos zlecialo . Strasznie tutaj zimno w Niemczech bylo o wiele cieplej! Jak jechalismy az szyba nam zamarzla po drodze ;) Co u was slychac ? Dzisiaj dodaje pare skromnych fotek i lece na miasto oraz do szkoly ;) . Pozdrawiam wszystkich serdecznie
HifolksI'm alreadyin Poland,oh, I had a longjourney! Somehowflew. Terriblycoldherein Germanywasmuch warmer!Aswe tookon theglasswefrozeon the way;) how are you? Today,addsa fewmodestphotos.I greetall welcome



black and white!

Juz pozno jutro czeka mnie dluga podroz do Polski prawie 10 godzin autem omg!;DJutro wkoncu zobacze mojego kochanego piesia Koksa najukochanszy pies na swiecie aaa bedzie sie cieszyl jak szalony jak mnie zobaczy zawsze mu cos przywoze dobrego ;D Kochani dodaje zdjecia z dziesiejszego spaceru ;) Zycze wam milego wieczorku Dobranoc ;****
AlreadylatetomorrowI will havea long journeyto thePolishalmost10 hoursby caromg!; D Tomorrowfinallysee mybelovedpedestriansCokebeloveddogin the worldaaawill enjoyascrazy asIalwaysseehimImportssomethinggood: DDearaddedpicsofdaywalking; )I wish youhave a nicesoireeGoodnight;****







                 Skirt-Primark,  /Sweater-Primark, /shoes-Lasocki,/ring-six/coat-Carry/schal-C&A

Haul zakupowy +Plaskie buty Vs obcas,szpilka

Witajcie uff . ale mialam meczacy dzien wczoraj! Przelazilam mnostwo sklepow mialam zamiar kupic sobie cos do ubrania poszukiwalam jakis fajnych spodni lecz niestety same wielkie rozmiary albo poprostu nic mi sie nie podobalo . Kupilam pare drobiazgow. Jeden drobiazg troche drozszy czyli kolczyki zlote z kamieniem serduszka amor kosztowaly mnie 70 euro( ok.280 zl ) ale slodkie sa ;)
Welcomephew. butI had atiring dayyesterday!I hadplenty of shops. Igoing tobuymyselfsomethingto wearwas looking forsomecoolpantsbut unfortunately thesame greatsizesor justanythingI did not like. I boughta few things. Alittlebitmore expensivegoldenearringswhichcost theamorme70 eurosbutaresweet;)
Nastepnie poszlam do sklepu z bizuteria Six i zakupilam bransoletke ktora odrazu rzucila mi sie w oczy ;Ddokladnie mowa o mnie Bad Girl bedzie pasowala do jakiejs luzackiej stylizacji albo niegrzecznej ;)
ThenI wentto thestoreandboughtjewelerybraceletSixMy favoriteimmediatelythrewmein Augustin the eye; Dtalking aboutmeB…

WALLOP STYLE

hello ;) Co u was ? Ja niedawno wstalam . Potem niestety nauka i chyba pojde na male zakupy z moim Patrykiem cos moze mi doradzi chociaz wiecie faceci nienawidza chodzic po sklepach lepiej pojsc z kolezanka albo sama na spokojenie a jeszcze lepiej zamowic w necie ;) Nie wiem jak jest z waszymi facetami ale moj to dostaje szalu w sklepie hehe xd Ja uwielbiam zakupy ale jak wiekszosc kobiet . Pozniej porobie zdjecia i pokaze co ciekawego udalo mi sie zlowic ;)
buziaki ( ps . na dole dodaje zdjecia z ostatniej sesji)


hello;) How areyou? I recentlyI got up. Then, unfortunately, science, and I think I'll goon asmallshoppingwith myPatrickcosIcanadvisethoughyou knowguyshateto walkaround the shopsbetterto gowith a friendoralone on acalmand even betterorder aon the net;)I do not knowhow it iswith yourguysbutit getsmyscarfshophehexDI loveshoppingbutlike mostwomen.Laterphotos andwill showwhatfunI managed to catch and listen to my cover ;)

Kisses(ps. at the bottomaddsthe followingpicsfromlast …

Krata Trend 2014?

Witajcie kochani! Dziekuje za wasze komentarze jestescie moja motywacja! Dzisiaj stylizacja z krata ;) Ostatnio na wyprzedazach w Primarku zakupilam sobie spodnie i koszule kraciasta i powiem wam ze uwielbiam w nich chodzic i w koszuli rowniez . Podobaja wam sie kraciaste wzory?
Welcomedear!Thank youfor your commentsyou aremy motivation!Today, thestylingof thegrille;)Recentlyonclearance salesatPrimarkbought aplaidtrousersand shirtsandI will tell youwithloveintheirwalkanda shirtalso.You like thecheckeredpatterns?





                   Shirt-Primark /Pants-Primark /Shoes -Primark / earings-Six /ring-Primark/necklace-Six

Deser Kawowo-Czekoladowy

Uwielbiam desery kawowe dlatego dzisiaj przygotowalam dla was moj przepis na deser kawowo czekoladowy ;)
1,5 szklanki mleka pelnotlustego
2 lyzeczki kawy
szklanka  smietanki kremowki
1,5 lyzeczki zelatyny
4 kostki mlecznej czekolady
4 lyzeczki miodu
laska wanilii
kilka orzechow laskowych
Przepis dla 4 osob

1. poltora szklanki mleka mieszamy w garnku z zelatyna . Odstawiamy na chwile. Nastepnie na malym ogniu podgrzewamy mleko z zelatyna nie doprowadzajac do zagotowania . Gdy mleko bedzie juz dosyc gorace dodajemy 4 lyzeczki miodu ,pol szklanki kremowki ,pokrojona laske wanilii i 2 lyzeczki kawy rozpuszczalnej  .Wszystko razem mieszamy tak zeby powstala jednolita masa . Odstawiamy do ostygniecia.
2. w tym czasie gdy jedna masa bedzie nam stygla w rondelku wlewamy pozostala czesc kremowki i 4 kostki czekolady doprowadzamy do rozpuszczenia czekolady dokladnie mieszajac z kremowka. Nie gotujemy.
3. Mase kawowa wylewamy do miseczek , nastepnie na ta mase wylewamy mase czekoladowa i wsypuj…

Party Style

Witajcie! Wrzucam fotki mojego nowego outfitu tym razem ostrzejszego cos na impreze ;)                   Hello!I throwmy newoutfitpicsthis timesomethingsharperto the party;) 









                    Blouse-Primark, /Skirt-Tally Weijl, /earings-Six,/Jacket-Primark,/Tights-Primark