Przejdź do głównej zawartości

Sukienki sylwestrowe dlugie cz 3.

Vila Open back dressVila 400 zl
 New Look Maxi dressNew look ok. 200 zl


Topshop Maxi dressTopshop ok 130 zl
Motel Midi dressMotel 360 zl

French Connection No sleeve dressFrench connection 400 zl

http://glamstorm.com/photos/clothes/New%20Look/2012/autumn-winter/New%20Look_4949.jpg
new look ok. 130 zl
 http://glamstorm.com/photos/clothes/Tally%20Weijl/2012/autumn-winter/Tally%20Weijl_4373.jpg
Tally Weijl ok. 80 zl
Mango Peplum dressMango 80 zl

 River Island Loose dressRiver Island ok. 120 zl

photoPaprika 179 zl
 Długa sukienka River IslandRiver Island ok. 80 zl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs