Przejdź do głównej zawartości

Kremy do rak recenzja- ktory wybrac

Chcialabym wam zrecenzowac 5 roznych kremow do rak wiem ze duzo osob meczy sie z szorstkimi suchymi dlonmi ja mam na to sposob dobry krem do rak.Szczegolnie jesli wasze rece maja bardzo czesto kontakt z woda.



1.Yves Roche 2 in 1 dlonie i paznokcie- Pielęgnujący krem 2w1 do rąk i paznokci 

cena :17,90 zlotych

Moja opinia: krem dobrze nawilza dlonie i pieknie pachnie. Ma lekka konsystencje i szybko wchlania sie w dlonie momentalnie nawilzajac je . Stosuje go od miesiaca i uwazam ze to najlepszy krem do rak ktory spelnia moje wymagania i jest odpowiedni do mojej suchej skory.
2.

2.YVES ROCHE CZEKOLADA I PISTACJA


cena : 11,90 zlotych
Moja opinia: krem swietny nie widze kompletnie zadnych wad uwielbiam ten zapach czekolady uwielbiam go na dloniach  . Dobrze radzi sobie z moja sucha skora dloni .Dlonie nie sa juz tak suche jak kiedys widac duza roznice po 2 tygodniach stosowania.Skora jest mieksza i mniej wysuszona.

3.Lirene Regeneracja -Krem kuracja do rak dla skory szorstkiej

Cena -8 zlotych

Moja opinia - swietny krem szczegolnie dla osob ktore poszukuja taniego i dobrego kremu do rak. Krem szybko sie wchlania zostawiajac ochronny film zabezpieczajacy przed wysuszaniem . Polecam go dla osob ktore maja dosc czesta stycznosc z woda , przy roznych czynnosciach domowych , zmywaniu naczyn itp. Stosowam go pare razy dziennie jako kuracja przed snem .

4.Kolastyna krem do rak wzmacniajacy -Gleboko nawilzajacy zapoboegajacy lamaniu sie paznokci

cena okolo 5,50 zlotych

Moja opinia- dobry ale nie idealny . Jest dosc tani i pieknie pachnie. Nawilza chwilowo ale nie zauwazylam zadnych specjalnych efektow na mojej skorze przy stosowaniu tego kremu.

5. Nivea -Uniwersalny krem 


Moja opinia: ten krem chyba uzywal juz kazdy zrecenzuje go poniewaz moze akurat ktos chcial kiedys zastosowac ale sie wachal. Fajnie nawilza dlonie momentalnie wada jest tylko to ze wolno sie wchlania . Mozna go stosowac do czego chcemy zarowno do rak jak i twarzy ,ciala. Smaruje nim tez okolice w ktorych podraznilam skore np po goleniu . Jak dla mnie bardzo dobry krem .




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs